Warszawa stale się rozwija, a najważniejszym dowodem na to są inwestycje drogowe realizowane w ciągu ostatniego roku. Do zrealizowanych projektów należy most pieszo-rowerowy przez Wisłę, znany popularnie jako kładka, a także wiele nowych tuneli i wiaduktów. Prace prowadzone w ramach projektu Nowe Centrum Warszawy obejmowały przebudowę takich ulic jak Polna, Bracka i Chmielna w ciągu ostatnich 12 miesięcy.

Projekt Nowe Centrum Warszawy, nadzorowany przez Zarząd Dróg Miejskich, zainicjował wiele przedsięwzięć mających na celu poprawę komfortu i bezpieczeństwa mieszkańców – zarówno kierowców, jak i rowerzystów czy pieszych. Dzięki temu kwartał ulic Złotej i Zgoda przejdzie gruntowną metamorfozę, a plac Centralny zostanie przekształcony w zielone miejsce spotkań i odpoczynku. Równocześnie jest na ukończeniu budowa parkingu podziemnego na placu Powstańców Warszawskich oraz przebudowa placu Na Rozdrożu. Wszystkie te inwestycje mają zostać zakończone w bieżącym roku.

Most pieszo-rowerowy, który łączy Śródmieście z Pragą, ma długość 452 metrów, a czas przejścia z jednego brzegu Wisły na drugi to zaledwie 6 minut. 28 marca ubiegłego roku, po dwóch latach prac, most został otwarty na miesiąc przed planowanym terminem. W inauguracyjnym spacerze uczestniczył prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski, a także tłumy mieszkańców miasta.

Parking podziemny na placu Powstańców Warszawskich ma mieć 420 miejsc parkingowych. Dzięki temu możliwe będzie przeniesienie parkowania z okolicznych ulic i placów pod ziemię, co pozwoli na zaaranżowanie nowej przestrzeni publicznej na powierzchni. Obiekt jest realizowany w formule partnerstwa publiczno-prywatnego, a za jego realizację ze strony Warszawy odpowiada Zarząd Transportu Miejskiego.

W minionym roku rozpoczęto budowę wiaduktu wzdłuż ulicy Chełmżyńskiej w Rembertowie – nad linią kolejową oraz ulicami Chłopickiego i Strażacką. Wiadukt ma być częścią drogi pomiędzy skrzyżowaniem ulicy Chełmżyńskiej i Stelmachów po południowej stronie linii kolejowej, a rondem na skrzyżowaniu z ulicą Chełmżyńską po stronie północnej. Inwestycja ta ma być ukończona do końca 2025 roku.