Rozległe prace infrastrukturalne, które miały miejsce w różnych częściach Warszawy, wprowadziły tymczasowe modyfikacje w przepływie ruchu. Zmiany te są konieczne ze względu na duże projekty inwestycyjne dotyczące kanalizacji oraz naprawy drogowe na terenie Białołęki, Targówka i Wawra.

Zespół odpowiedzialny za modernizację linii kolejowej nr 7 zaplanował również gruntowną przebudowę systemu kanalizacyjnego na ulicy Szpotańskiego. W czwartkowy poranek, 7 marca, o godzinie 9:00, pracownicy zwężą ulicę Szpotańskiego do jednej jezdni pomiędzy IX a X Poprzeczną. Na drodze zostaną zamontowane tymczasowe światła, umożliwiające bezpieczny przepływ ruchu wahadłowego. Należy spodziewać się, że przez okres ponad miesiąca nie będzie możliwe skręcenie z ulicy Szpotańskiego w IX Poprzeczną.

Podobnie sytuacja wygląda na ulicy Kobiałka w Białołęce, gdzie budowa kanalizacji dobiega końca. Od najbliższego czwartku robotnicy rozpoczną prace na nowym odcinku tej drogi – od skrzyżowania z ulicą Ruskowy Bród w kierunku pętli Olesin. Na fragmentach o długości około 100 metrów jezdnia zostanie zwężona do jednego pasa, a ruch będzie odbywać się wahadłowo. Jednak przejazd Ul. Kobiałka od Słonecznej do Ruskowego Brodu zostanie otwarty dla obu kierunków ruchu, co pozwoli autobusom linii 120, 134, 314, 326 i N14 powrócić do swoich stałych tras.

W tym samym czasie, przewidziano frezowanie fragmentów ulic Radzymińskiej i Bystrej podczas weekendu. Prace zaczynają się w piątek, 8 marca, o godzinie 22:00 i są planowane do ukończenia w poniedziałek, 11 marca, o godzinie 5:00. W rezultacie, jezdnia Radzymińskiej w stronę Marek będzie niedostępna od ulicy Krynoliny za skrzyżowaniem z Bystrą. Dodatkowo, około 180-metrowy odcinek ulicy Bystrej także zostanie zamknięty. Kierowcy będą musieli korzystać z drugiej strony Radzymińskiej, która nie jest poddana remontowi. Trasy autobusów linii 140, 190, 738 i N61 w kierunku Marek i Ząbek będą prowadziły tą samą drogą. Autobusy linii 199 natomiast zostaną przekierowane na ulice Radzymińską i Wolności.